Te voi gasi in asta viata ?

S-a lasat amagitoare noaptea

Cuprinsa de-un intuneric ametitor

Se joaca si luna

Imi mangaie chipul…

Sperand sa-si alunge singuratatea

E trista de veacuri…desi lumineaza

Asemeni unui zambet ce-ascunde sute de lacrimi

Visez in tacere, astern ganduri si soapte

Ma simt abandonata in tristete

Incerc sa respir,dar imi lipseste aerul,

As vrea sa ascult,dar nu inteleg tacerea

Un suflet ce-i singur,nu oglindeste nimic

Stiu ca ma cauti, am aripile frante

Grea e magia cand crezi doar in ea,

Arata-mi lumina, acopera-mi ochii..

Mangaie-mi buzele ce parca suspina,

Otraveste-ma cu dulceata,am sa mor pentru tine,

Sopteste-mi dorinte .. doreste-ti in soapta

Am nevoie de inima ta

Spune-mi da!

Spune-mi ca mi-o vei da!

Iubeste, alinta, saruta,priveste

Traieste prin mine, suspina, zambeste…

Alunga-mi amarul, uita de lume,

De pasii tristi ai singuratatii,

Ecoul lor apasator imi inunda timpanele

Am ramas doar o flacara-n vant

Si dor mi-e de tine.

Arata-te-o data!

Mai mult decat viata, atat te-as iubi…

~ de devillish pe iulie 8, 2009.

Un răspuns to “Te voi gasi in asta viata ?”

  1. sincer nu stiu unde ai gasit muza pentru a compune asa ceva!!!! e de.a dreptul ciudata,fara stralucire,fara talent,nu inteleg nimic din ce ai scris,rimele sunt complet aiurea_____________ ,DAR NU STIU DE CE NU MA MAI SATUR SA O CITESC,CRED CA AM INVATAT.O PE DE ROST!!!! nota zece cu felicitari si aplauze,o poezie atat de bine realizata nu am mai citit de foarte mult timp,chiar ma intrebam daca mai scrie cineva poezii in zilele astea

Lasă un comentariu