Despre mine. Cu mine. Pentru mine.

Ok. Hai sa vorbim la modul serios. Despre mine. Despre ce imi place. Si ce nu imi place.

Inainte de toate vreau sa spun cateva lucruri despre despartire.

Despartirea este una din marile descoperiri ale omului. Cei care se despart sunt oameni vii si neresemnati. Au fost vii si atunci cand au intrat intr-o relatie,insa atunci cand se despart sunt si mai vii. Intre starea de multumire si cea de nemultumire,este preferabila cea din urma.Daca nu ar exista institutia divortului/despartirii,numarul de nefericiti din lume ar fi mult mai mare,la fel si numarul sinucigasilor. Sigur,nu este nicio fericire sa te desparti de cineva,dimpotriva chiar. Insa oamenii nefericiti sunt mult mai vii decat cei fericiti. Fericirea este un fel de amorteala placuta,un fel de extaz osificat,care risca sa te prosteasca(desi fireste ca exista si exceptii),insa nefericirea,in cazul in care nu te darama,iti ascute simturile si te face atent la ceea ce se intampla in jurul tau. Daca te darama,asta e,inseamna ca ai meritat sa fii daramat. As prefera ca lucrurile astea sa nu fie luate de bune,ele sunt niste simple ipoteze,care pot fi adevarate sau false.

Am ajuns de curand sa ma cunosc mai bine. Si sa clasific mult mai bine lucrurile care imi plac si care nu imi plac,si mai ales cele care ma definesc.

Urasc zgarcenia. Urasc oamenii zgarciti. Mi se pare unul din cele urate defecte pe care il poate avea un om . Nu as putea trai langa un om zgarcit. Sau avar chiar. Nu chiar totul se invarte in jurul banilor..Chiar nu!

Am ajuns sa detest minciuna si ipocrizia. Dar daca uneori ipocrizia poate fii usor justificata,minciuna(mai ales cea gratuita) nu! Si observ ca deja microbul mitomaniei s-a raspandit iute si furios :))

Si inca ceva…ce se intampla cu femeile din ziua de azi? Nu stiu ce vor,nu stiu sa piarda,putine stiu ca seriozitatea,caracterul si omenia sunt virtuti! Am observat la majoritatea ca au tendinta de a avea un barbat cu orice pret. Am invatat ca atunci cand ai un barbat cu orice pret,niciodata nu este al tau cu adevarat!

Iar barbatii…ah…barbatii…ei sunt favoritii mei…Sunt sarea si piperul,sunt centrul universului,sunt soarele si luna…sunt niste idioti cu diploma. Dar…nu putem fara ei…Si totusi mi-ar placea sa cunosc barbatul perfect. 🙂 Si cum stiu ca asta nu se va intampla vreodata,am sa visez un pic. Mi-ar placea sa vad ca exista un barbat in adevaratul sens al cuvantului, care sa aibe bunul simt elementar,care sa fie educat si ingrijit,care sa stie sa deschisa portiera la masina atunci cand cobori,si care sa stie care e ordinea corecta de a intra intr-un restaurant. Si care chiar sa stie sa aprecieze o seara romantica la o cina intima. Sau care sa te ia pe sus si sa te duca sa vezi Brasovul de sus si sa iti spuna acolo cat insemni pentru el. Sau care sa iti faca un cadou simplu…doar in ideea „am vazut asta si m-am gandit la tine”. Care sa comunice cu tine,sa iti fie alaturi,care stie sa se distreze,si care sa fie la varsta unde ar trebui sa stie ce e important cu adevarat in viata. Si sa castige suficient cat sa poata avea grija de tine. Si chiar daca va suna aiurea,ar trebui sa aibe masina. Doar pentru sentimentul pe care il am atunci cand stau in dreapta lui si el conduce…si sa ma uit la el indelung…Mai conteaza de altfel si sa aibe prieteni. Multi prieteni. Asta spune multe despre el. PLus ca ar mai conta si sa fie genul care sa nu fie pretentios la mancare, si sa inteleaga daca nu ai azi chef sa ii faci mancarea favorita ; sau care sa indure o ora de shopping cu tine. Si sa nu strambe din nas atunci cand iti faci unghiile langa el :)) Sau care sa iti spuna dimineata cat de frumoasa esti(ma rog aici mai depinde si de femeie :)) ) Ah si sa nu uit….Sa fie fidel mah! :)) Daca voi cunoaste in asta viata un barbat fidel…clar il iau de barbat…ca vrea nu vrea…eu il iau :))Si il mai iau si daca are coloana vertrebala. Asta insemnand ca atunci cand iti spune ceva,chiar asa sa fie. Oamenii au tendinta de a dezamagi foarte tare. Mi se pare cel mai urat sentiment …sa fii cu adevarat dezamgit/a de cineva… Si ideal ar fi sa iti spuna foarte greu si rar „te iubesc”. Asta inseamna ca intr-adevar pentru el aceste cuvinte au un adevarat sens,si cel mai probabil intelege ca dragostea se arata…nu se spune…Hmmm….Ciudat …Vorbesc despre dragoste ..tocmai eu care nu cred in ea….Si spun ca nu cred in ea…pentru ca nu o vad. Pentru mine iubirea inseamna sa vad doi oameni care se iubesc nespus de mult,si care nu se mint,nu se inseala,trag unul cu altul,si au puterea sa treaca impreuna peste orice,care sa nu se lase infleuntati de nimeni,si care pot construi o familie,tine o casa si face bani.Care nu isi arunca vorbe grele,nu se bat si nu se cearta nevrotic. Si care nu se despart. Ati vazut voi undeva asta? Eu nu…Pentru mine asta e iubirea adevarata,cel putin in acceptiunea mea….

Am realizat de curand ca sunt o persoana extrem de complexa.Sunt mereu alta si totusi aceasi. In timp ce ador luxul si iubesc siguranta zilei de maine, nu pot trai fara lucrurile marunte….Si anume fara un rasarit sau apus de soare….fara bruma de pe flori dintr-o dimineata incetosata,sau mirosul de iarba proaspat taiata si uda,sau o ploaie calda de vara,sau rasul unui copil,sau mirosul persoanei iubite ramas pe pielea sau perna ta. Ma simt bine oriunde as merge. Fie ca este cel mai fitos club sau barul din coltul strazii. Sau un film vazut in pat acasa. Conteaza (doar) intotdeauna cu cine esti….Imi place orice gen de muzica..fie ca este rock nebun…sau rareori o manea kitchoasa, clasica,sau romaneasca(ca si asa suntem sufocati de ea) samd. Imi leg amintiri de orice melodie. Spre ex Iris Baby imi aminteste de multe drumuri spre munte,sau „Ai incredere in mine”(manea) de varsta de 15 16 ani cand eram un copil tampit :p Sau „Canta-mi povestea” de… Sau „Motorcycle” de un prim sarut ,sau „Dudu” de Dana..samd

Am invatat sa traiesc fara regrete. Insa am totusi unul. Justificat zic eu. Regret ca nu sunt talentata. Ca nu am un talent aparte. Mi-ar fii placut nespus de mult sa pot desena,sau picta…sau cel mai mult si mai mult sa am voce. Mi-ar fii placut (cred) extrem de mult viata de artista…concerte turnee albume inregistrari etc. Nu cred ca se poate compara ceva cu sentimentul pe care il ai atunci cand te afli pe scena in fata a mii (chiar zeci de mii) de oameni…si sa canti live din toata inima…As face-o desculta si plangand.

Suficient pentru acum….m-am trezit din vis 🙂

~ de devillish pe Noiembrie 4, 2009.

Un răspuns to “Despre mine. Cu mine. Pentru mine.”

  1. adevarat ce ai scris…

Lasă un răspuns

 
